top of page

Webshop csomag

  • Nem tudja felmérni, hogy a vásárlók mennyi idejét veszik el nap mint nap a kérdésekkel?

  • Sok az email, amit meg kell válaszolni naponta?

  • Sokszor hívna a vásárló egy telefonszámot, de nem tudja napközben felvenni a mobilját?

  • Chat szolgáltatást kezdene el, de nincs akit a chat alkalmazás mögé tegyen?

  • Nem tudja a karácsonyi, húsvéti rohamot lekezelni az ügyfélkapcsolat terén?

Válassza a havi fix áras csomagunkat!

Call center agent
Telefonos ügyfélszolgálat
  • Napközbeni hívásfogadás.
  • Admin rendszerek, csomagküldő rendszerek használata.
  • Vezetékes telefonszám biztosítása.
  • Online felület biztosítása, minden hívás felvételre kerül, reportolható a tevékenyég.
  • IVR biztosítása.
  • Voice robot biztosítása bizonyos feladatok ellátására. Lásd Vesta, mint referencia.
email agent
Email kezelés
  • 24-48 órán belüli válaszadás az emailekre.
  • Email kezelés nyomon követése IT rendszerrel.
  • Az oldalon tapasztalt fejlesztendő területek visszajelzése
  • Panaszmanagement
call center agent
Chat kezelés
  • Élő chat szolgáltatás.
  • Folyamatos válaszadás.
  • Párhuzamos chat kezelés.
  • Chat robot integráció.
bottom of page