top of page
Webshop csomag
-
Nem tudja felmérni, hogy a vásárlók mennyi idejét veszik el nap mint nap a kérdésekkel?
-
Sok az email, amit meg kell válaszolni naponta?
-
Sokszor hívna a vásárló egy telefonszámot, de nem tudja napközben felvenni a mobilját?
-
Chat szolgáltatást kezdene el, de nincs akit a chat alkalmazás mögé tegyen?
-
Nem tudja a karácsonyi, húsvéti rohamot lekezelni az ügyfélkapcsolat terén?
Válassza a havi fix áras csomagunkat!

Telefonos ügyfélszolgálat
-
Napközbeni hívásfogadás.
-
Admin rendszerek, csomagküldő rendszerek használata.
-
Vezetékes telefonszám biztosítása.
-
Online felület biztosítása, minden hívás felvételre kerül, reportolható a tevékenyég.
-
IVR biztosítása.
-
Voice robot biztosítása bizonyos feladatok ellátására. Lásd Vesta, mint referencia.

Email kezelés
-
24-48 órán belüli válaszadás az emailekre.
-
Email kezelés nyomon követése IT rendszerrel.
-
Az oldalon tapasztalt fejlesztendő területek visszajelzése
-
Panaszmanagement

Chat kezelés
-
Élő chat szolgáltatás.
-
Folyamatos válaszadás.
-
Párhuzamos chat kezelés.
-
Chat robot integráció.
bottom of page