Csapat
Telefonos munkatársaink
Több éves telefonos biztosításértékesítésben szerzett tapasztalattal rendelkeznek kollégáink. Egyetemisták, főiskolások, akik egzisztenciát teremtenek a munkájukkal és nem ugródeszkaként tekintenek erre a tevékenységre. Kismamák, akik az otthoni munkavégzést és a rugalmasságot szeretik ebben a munkában.
Vezetőség
Molnár Péter Gábor, ügyvezető
Ha tudod, hogy mit akarsz csinálni egy jó koncepció mentén legalább öt évre előre és képes vagy nagyban gondolkodni és a részletek kidolgozásában is erős vagy, akkor már csak saját korlátaidat kell legyőzni ahhoz, hogy sikeres legyél. Én erre törekszem kollégáimmal és ügyfeleinkkel közösen.
Tapasztalata
Péter tizenöt éves CRM és Direct marketing és biztosítás közvetítési tapasztalattal rendelkezik, amit egy magyarországi piacvezető biztosítóban szerzett. Osztályvezetői pozíciót töltött be öt éven át.
Eddigi főbb projektjei
• Adatbányászati és piackutatási projektek,
• ügyfélérték projekt,
• adattisztítás projekt,
• CRM reporting kialakítása,
• kampánymanagement folyamat kialakítása,
• call center és online kampánymanagement sikeres implementálása,
• 100 fős szervezet strukturált, kontrollált működtetése.
• Sikeres cégindítás Kalász Lászlóval közösen.
Jelenlegi feladatai
• Homecall Plus stratégiájának kidolgozása
• Cég marketing koncepciójának kialakítása.
• Markeing arculati elemek meghatározása.
• Call center kampány munkák szerzése a magyar és nemzetközi piacon.
• Biztosításközvetítés rendszerének kialakítása.
• Biztosításközvetítés kampányok kialakítása és koordinálása.
• Jogi és pénzügyi szabályozások kidolgozása
• MNB jelentés elkészítése
Kalász László, ügyvezető
A cél érdekében mindent megteszek, úgy hogy kollégáim is jól járjanak, és jó hangulat legyen a cégben. Pontosan látom a prioritásokat, őszintén megmondom a véleményemet a kollégáimnak, hogy minél hamarabb eredményt érjünk el.
Tapasztalata és főbb projektjei
László közel öt éves tapasztalatot szerzett call center kampányok kivitelezésében és mintegy hét éves tapasztalata van biztosításközvetítés terén.
• Call center kampányok sikeres lebonyolítása piacvezető biztosítóban. (Casco, lakás, balesetbiztosítás call center kampányok.)
• Call center vezetői tapasztalat telefonos időpont egyeztető kampány esetében.
• Sikeres cégindítás és kampányok irányítása a Homecall Plus kft-ben.
Jelenlegi feladatai
• Call center kampányok kivitelezése,
• operátorok, szupervisorok toborzása, betanítása, irányítása,
• pályázatok koordinálása,
• pénzügyi és munkaügyi folyamatok koordinálása,
• biztosításközvetítés kampányok koordinálása.
Kalász Attila, informatikus
Gondolkodtató feladatokat szeretem, jó ötleteim vannak egy felmerülő probléma esetén.
Több, mint két éves tapasztalat a call center IT üzemeltetés és fejlesztés területén.
Fő feladatai:
• Egyedi és standard kampány reportok készítése,
• adatbázis leválogatás, adattisztítás, adatbetöltés,
• kisebb egyedi fejlesztések elkészítése,
• weboldal és intranet üzemeltetése, fejlesztése,
• IT környezet kiépítése, üzemeltetése, auditálásának megszervezése
Balázs Péter Gyula, pénzügyekért és számvitelért felelős vezető
Számomra nemcsak a pénzügyi nézőpont a fontos, hanem a cég üzleti céljait is értem és figyelembe is veszem a munkám során. Tíz éves tapasztalat a számviteli és munkaügyi területeken.
Jelenlegi feladatai:
• Kontrolling jelentés elkészítése,
• számviteli feladatok ellátása,
• munkaügyi feladatok elvégzése,
• Mérleg, eredmény kimutatás elvégzése,
• pénzügyi folyamatok kidolgozása.