
Mitől vagyunk mások?
1. Mindig őszinték vagyunk a megbízóval, nem hallgatunk el semmit, és ha hibázunk, azonnal szólunk.
2. Számunkra az eredmény a fontos, nem a hívások "pörgetése".
3. Célunk hogy olyan kampányt tervezzünk, hogy biztosítsuk a hosszú távú fenntartható fejlődést a megbízóval közösen. Nem a rövidtávú haszonszerzés a cél.
4. Call center csapatunk magja Miskolcon van, ahol egyrészt alacsony a fluktuáció, másrészt magas a teljesítmény, amelyet minden mutató igazol.
5. Hozzájárulással rendelkező vásárolt adatbázist biztosítunk kimenő call center kampányokhoz, amely során figyelünk arra, hogy ne kampányoljuk túl a tagokat. (CRM szemlélet.)
6. Biztosításközvetítésünk alapos, mindenre kiterjedő. Az ügyfél biztosan a legjobb szolgáltatást kapja.