

Our results
Our company accepts some of the menu items of the telephone customer service of insurance companies, it is efficient service to sales we run campaigns.
Lindt and other webshops for, we provide infrastructure and human resources of a large company standard in relation to telephone customer service.
In the dietary supplement market we have six years of sales and customer service experience.
Our outbound sales campaigns represent a large volume for our clients, which we have perfected over many years.
HOMECALL PLUS SERVICES

Starter package for webshops
telephone customer service max. per day Handling 15 calls
email, chat management, free consultation
weekday opening hours during business hours
voiceovers in studio quality!
IVR
provision of a landline number
archiving sound files
All for a fixed monthly price, of which we now offer a 10% discount!
KISZERVEZNÉ ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁT?

Fontolja meg! Nem csak az olyan technológiai óriások, mint az Apple, az IBM, Cisco Systems illetve nagy pénzügyi szolgáltatók kiszervezik ügyfélszolgálatukat, hanem a közép- és kisvállalatok is.
Homecall Plus számokban
10% -os fluktuáció
14 nyelv
2011 óta működik
95% os partneri elégedettség
Munkáink 80% a ajánlás útján jön
GYAKORI KÉRDÉSEK
-
Miért szervezi ki az ügyfélszolgálatát egy cég?Mind a kisvállalkozások, mind a nagyvállalatok előnyben részesítik az ügyfélszolgálat kiszervezését, mivel szakértő és magasan specializált és elsajátítja a legjobb iparági gyakorlatokat saját ügyfeleiktől és az iparágtól általában. A legfrissebb statisztikák szerint a vállalkozások 72%-a szervezi ki az ügyfélszolgálati funkciót. A jól képzett, magasan motivált és elkötelezett ügyfélszolgálati ügynökök jobban kezelik az ügyfelek problémáit, javítják az ügyfélszolgálati interakciókat, és kiváló minőségű támogatást nyújtanak. A nagyszerű ügyfélszolgálati kiszervező cégek jobban megtartják az ügyintézőket, és gyorsabban növelik szakértelmüket. Ez lehetővé teszi, hogy stratégiai feladatokra összpontosítson, és bővítse vállalkozását. A vállalatok azért választják az olyan ügyfélélmény szolgáltatásokat, mint a Homecall Plus Kft, mert racionalizálni tudjuk a belső folyamatokat, és gyorsabban segítünk javítani az eredményt, mint egy házon belüli csapat. Emellett iparágvezető legjobb gyakorlatokat és referenciaértékeket alkalmazunk, hogy szolgáltatása versenyképes maradjon.
-
Hogyan lehet kiszervezni megfelelő módon az ügyfélszolgálatot?Az üzleti folyamatok kiszervezésekor határozza meg az igényeit, válasszon jó hírű szolgáltatót, és határozzon meg egyértelmű elvárásokat. A rendszeres kommunikáció fenntartása, az átlátható folyamatok bevezetése és a teljesítménymutatók felülvizsgálata a kiszervező partnerrel szintén tanácsos. És ne feledje, hogy a megfelelő ügyféltámogatási kiszervezési szolgáltatásoknak segíteniük kell ügyfeleinek a problémák megoldásában, és megkülönböztetni márkáját.
-
Milyen előnyökkel jár az ügyfélszolgálat kiszervezése?Az ügyfélszolgálat kiszervezése a Homecall Plus kft-vel költséghatékonyságot (akár 60%) jelent. Folyamatos rendelkezésre állást beleértve az ünnepnapokat és a hétvégéket is, skálázhatóságot a szezonális csúcsok esetén (a csapat létszáma az igények alapján növekedhet és csökkenhet), valamint hozzáférést biztosít a speciális szakértelemhez.
-
Mennyibe kerül az ügyfélszolgálat kiszervezése?A kiszervezett ügyfélszolgálati megoldások költsége a projekt nagyságrendjétől és üzleti modelljétől függően változhat. Nézze meg árainkat, hogy feltárja, melyik lehetőség alkalmas az Ön számára. Ha megosztott erőforrást szeretne, - egy kezelő több projektet kezel - akkor biztos, hogy olcsóbb kiszervezni a tevélenységet, mint házon belül megoldani. Dedikált kezelő esetében is olcsóbb megoldás, mert nem Önnek kell megtalálni, betanítani és felügyelni a kezelőt.
-
Mit csinál az ügyfélszolgálat a Homecall Plus-nál?A Homecall Plus ügyfélszolgálata átfogó és személyre szabott támogatási megoldásokat kínál. Kezeljük a megkereséseket, proaktív segítséget nyújtunk, és biztosítjuk az ügyfelek elégedettségét különböző iparágakban, beleértve a biztosítókat, webshopokat, étrendkiegészítőket forgalmazó cégeket és autó kereskedéseket.
-
Mikor érdemes elkezdeni az ügyfélszolgálat kiszervezését?Akkor szervezze ki ügyfélszolgálatát, ha növekvő szolgáltatási igényekkel, korlátozott erőforrásokkal vagy a működési hatékonyság növelésének vágyával szembesül. Az időzítés stratégiai jelentőségű lehet a szolgáltatások bővítése, a hirtelen megugró megkeresések kezelése, illetve az ügyintézők fluktuációjával vagy képzésével kapcsolatos kihívások kezelése esetén is.
-
Kínál-e próbaidőszakot, és mennyi a szerződéses kötelezettségek időtartama?Nem kínálunk ingyenes próbaidőszakot. Eltérő megállapodás hiányában bármikor felmondhatja a szerződésünket, mindössze 30 napos előzetes értesítéssel.
-
Hogyan bíznak meg minket, és van-e szakértelmünk az ügyfélszolgálat területén?2011-ben alapítottuk cégünket. Korábban biztosítóban dolgoztunk telefon, online és crm területeken. Egyrészt személyes kapcsolatrendszeren keresztül jöttek ügyfeleink. Később a weboldalról érkeztek a megkeresések. Csehország legnagyobb call centere a stratégiai kapcsolatunk, így nemzetközi projektben is részt veszünk ill. így tudunk 14 nyelven szolgáltatni egész Európában. Továbbá Linkedin és edm kampányokat indítunk az akvició érdekében és közösségi média megjelenést végzünk.