• nyugdij
  • csalad
  • csapat
  • consulting
ajánlatkérés

Kimenő call center szolgáltatások

Jellemző területei:

Telefonos értékesítés,

   o ami történhet hangszerződéssel,

   o vagy telefonos időpont egyeztetéssel, amit személyes találkozó követ.

Keresztértékesítés, értéknövelés meglévő ügyfélkörben

Telefonos behajtás kezelés

Piackutatás, rendszeres mérés

Wellcome call hívás új ügyfél szerzés esetén.

Telefonos kárrendezés, ügyintézés.

Telefonos értékesítés sikerkritériumai

Jó eladástechnika

A telefonos értékesítés technikája más, mint a személyes tanácsadásé bizonyos tekintetben. Kevés idő miatt nincs idő bizonyos technikák alkalmazására, viszont a kifogáskezelés, ill. a meg se hallgat arány csökkentése fontos tényező a siker érdekében. Cégünk belső tréningei során erre a két értékesítési pontra helyezzük a hangsúlyt. Saját trénert alkalmazunk, aki hetente értékeli a kezelőket, hogy egyre jobban javuljanak ezeken a területeken.

Megfelelő termékválasztás

Sokszor bebizonyosodott számunkra már, hogy akár komplex terméket is el lehet adni telefonon keresztül, ha van megfelelő online weboldal támogatás. (Nyugdíjbiztosítás.) Cégünk abban erős, és egyedülálló, hogy tapasztalt telefonos értékesítő kollégái segítségével bonyolultabb terméket is képes eladni telefonon keresztül online támogatás mellett. Homecall web fejlesztője tud olyan microsite-ot fejleszteni, ami a call center kampányt támogatja. Természetesen nagy volumenben azokat a termékeket javasoljuk mi is telefonon értékesíteni, amelyek egyszerűen kommunikálhatóak.

Jó folyamat

A jó telefonos értékesítési kampány másik kulcsa, az ügyfél számára kényelmes folyamat. Ebben segít LEAN szakértőnk, aki az üzleti folyamatokért felel.

Kampányolható adatbázis

A siker további fontos kritériuma a kampányolható adatbázis. Sok esetben probléma, hogy nincs olyan adatbázis, ami opt in, tehát marketing célból kereshető a tag, vagy a megkeresési mód nem felel meg a 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról előírásainak és az idevonatkozó Uniós előírásnak. Cégünk stratégiai partnerségben van egy adatbázis szolgáltatóval és a kampány üzleti folyamata az információs törvénynek megfelel. A kampány célcsoportját nemre, életkorra, területre lehet szűrni.

Továbbá fontos, hogy az adatbázis kontaktus számát folyamatosan kontrolláljuk, egy termékkel ne hívjuk sokat és legyenek olyan szakaszok a tag életében, amikor nem keressük semmivel.

Hogyan kell finanszírozni a telefonos értékesítési kampányokat?

Telefonos értékesítés nagy előnye, hogy jól tervezhető és komoly volument jelent. Cégünk akkor tudja garantálni a folyamatos, jó minőségű értékesítési volument, ha az érdekeltégi rendszer az első un. épülő időszakban óradíj alapú és utána átalakulhat 60% fix vagy vegyes 40% jutalék arányú juttatássá. Van arra mód, hogy a megbízó un. produktív óra után fizessen az épülő szakasz után, ami azt jelenti, hogy kontaktusok után fizet és az eladott termék után jutalékot. (A kontaktus azt jelenti, hogy elmondta a telefonba az adott cég ajánlatát a kezelő.)

Kérem azokat a megbízókat, akik csak jutalékot kívánnak fizetni az értékesített termékek után egy call center kampány esetében, vegyék figyelembe a cégünk előírásait. A Homecall Plus kft nem vállal kizárólag jutalék alapú call center kampányt. Természetesen cégünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a megbízó nyereséges kampányt üzemeltessen. A hosszú távú együttműködés érdekében üzleti elemzőnk 3-5 éves üzleti tervet készít a megbízó számára.

Keresztértékesítés és értéknövelés call center kampány kulcsa

Next best offer kidolgozása a keresztértékesítéshez

Elemzéssel és józan paraszti ésszel ki kell dolgozni a termékláncolatokat, ami tipikus egy ügyfél, vagy fogyasztó esetében. A biztosítási szektorban pl. tipikus termék lánc lehet a kötelező biztosítás után a casco szerződés megkötése. Lakásbiztosítása mellett van hitel, át lehet dolgozni a hitelét, amihez lehet kötni hitel mellé kötött balesetbiztosítást. Lakásbiztosítás mellé lehet lakáskassza szerződést ajánlatni stb. Ezek az un. next best offer-ek, amit kimenő call center kampány segítségével fel lehet ajánlani az ügyfélre szabottan, hiszen szinte minden adat rendelkezésre áll az ügyfélről. Ezek a kampányok nagyon eredményesek, az egyes esettanulmányainkban akár 15-20%-os response rate is elérhető.

Értéknövelő szolgáltatás kidolgozása

Az a feladat, hogy olyan szolgáltatást dolgozzunk ki, ami az ügyfél számára érték, és hajlandó többet fizetni érte. Ilyen lehet pl. egy felelősség biztosítás esetében a fedezeti szint duplázása minimális díjemelés mellett vagy egy assistance szolgáltatás kiegészítő kötése a meglévő szerződésbe, vagy egy nyugdíjbiztosítás havi megtakarításának emelése, mert a futamidő végén nagyobb összeget szeretne az ügyfél. Itt minimum 40% response rate-t el kell érni ahhoz, hogy megérje a call center kampány.

Behajtás kezelés call center segítségével

Mi a kulcs?

Akkor vagyunk sikeresek az ügyféllel közösen, ha a kezelő nagyon felkészült és minden információt kinyer az adott cég háttérrendszereiből. Nemcsak az elmaradás tényéről ad felvilágosítást, hanem a termék fontosságára is felhívja a figyelmet a jogszabályi szankciók ismertetését követően. Miért fontos, hogy fizesse a törlesztő részletét? Miért kell fizetnie egy lakásbiztosítást? Miért ne vásárolja vissza az életbiztosítását a futamidő alatt stb.

Piackutatás, rendszeres mérés

Érdemes negyedévente egy rövid telefonos felméréssel megtudni vásárlóink, ügyfeleink elégedettségét szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Az online kérdőívhez képest telefonon kontrolláltabb a válaszadás, nincs unott kattintgatás. A kezelő pontos és releváns információkat tudhat meg a cégről. Rendelkezésünkre áll egy már jól bevált kérdőív és módszertan az ügyfél elégedettség kutatás terén.

Wellcome call hívás új ügyfél esetén

Szolgáltató szektorban elterjedt az a gyakorlat, hogy az új ügyfeleket felhívják telefonon és köszöntik a cégnél. Amellett, hogy ez egy kedves gesztus, jó alkalom arra, hogy kiderítsük a szerződéskötés körülményeit. Így van mód arra, hogy az értékesítő kolléga munkáját teszteljük, az esetleges félreértéseket tisztázzuk, a csalást megelőzzük.

Telefonos kárrendezés, ügyintézés

Cégünk vállalja a telefonos kárrendezést biztosítók és kárszakértő cégek számára. Telefonon történő kárrendezésben van tapasztalatunk, havária idején be tudunk segíteni a hívások kezelésében, hogy a várakozási időt csökkentsük és az ügyfelek elégedettek legyenek biztosítójukkal.

Cégében hirtelen valamilyen kiküldési hiba történt, akkor a megnövekedett bejövő hívást és az ezzel járó ügyintézést felvállaljuk.

Ügyfeleink

„Nyugdíjbiztosítás tájékoztatásunk annyira alapos és mindenre kiterjedő volt, hogy ajánlom a rokonaimnak is.”
Egy nyugdíjbiztosítást kötő ügyfelünk.

„Szeretek veletek dolgozni, mert őszintén elmondjátok a helyzetet, nincs mellébeszélés”
Call center szolgáltatást igénybe vevő ügyfél.

 

 

Ajánlatot kérek

Kérem, töltse ki az alábbi űrlapot és egy ingyenes ajánlatot kap Tőlünk. Hamarosan hívja Önt az ajánlattal kapcsolatban kollégánk.

Általános Szerződéses Feltételek

: 3 + 15 =

Homecall Plus

Kérem válasszon call center szolgáltatásaink közül!


valaszt

Biztosításkötés.hu

Lakosság számára biztosítási termékek közvetítése; elsősorban nyugdíjbiztosításokat ajánlunk ügyfeleink igényei szerint. www.biztosításkötés.hu


megnezem

HCP alkusz

Személyes tanácsadóink segítségével lakossági, KKV, nagyvállalat ill. az állam számára egyedi vagyon, felelősség, ÉPSZER biztosítások közvetítése alkuszi szerepkörben.


bovebben