• nyugdij
  • csalad
  • csapat
  • consulting
ajánlatkérés

Bejövő call center szolgáltatások

Jellemző területei

Ügyfélszolgálat kiszervezése

Telefonos rendelés felvétel

Helpdesk

Service to sales vállalása a bejövő hívások során

Közösségi média ügyfélszolgálat

Élő chat funkció vállalása

Ügyfélszolgálat kiszervezése

Cégek azért nem szervezik ki a bejövő call center tevékenységet, mert azt gondolják, hogy

• házon belül nagyobb a szakértelem és

• az egyes üzleti folyamatok work flow moduljai integrálásra kerültek a call center alkalmazással, amit nem lehet kiszervezni, továbbá az

• ügyféladatok kikerülnek a cégből.

A világban lévő trend mindeközben abba az irányba mutat, hogy teljes körűen kiszervezik a call center ügyfélszolgálatot és kimenő kampányokat. Ma már többnyelvű operátorok fogadják a világ minden tájáról érkező hívásokat. Az IBM, HP, CITIBANK, AIG már kiszervezte világszerte a call center tevékenységét.

Miért előnyösebb a kiszervezés?

1. Nem fix költséget terhelő tényező a call center és az ahhoz tartozó kiszolgáló egységek.

2. Kiszervezés során az emberi erőforrást a terheléshez lehet igazítani, így a csökkenés esetében le lehet venni a kezelőt, növekedés esetén pedig rá lehet tenni a kampányra kezelő a már meglévő állományból. A bejövő hívás növekedése váratlanul érheti a céget, egy rossz csekk kiküldés már okozhat bajt. A kiszervezés során nekünk kell az emberi erőforrást biztosítanunk, hogy az SLA-t tartsuk.

3. Komoly SLA megállapodást lehet kötni a megbízottal a rendelkezésre állás, hívásvesztés, egyéb mérőszámok tekintetében. Házon belül ennek nincs ereje, mert az adott belső emberi erőforráson nem lehet „behajtani” a kiesést vagy a veszteséget, amíg a külső cég esetében kötbért lehet alkalmazni.

4. Toborzás, kiválasztás szolgáltatás drága üzemeltetését nem házon belül kell megoldani, hanem ezt is a Homcall Plus vállalja fel, mint megbízott. Ha nem megfelelő az emberi erőforrás, cserét lehet kérni, ez is a Homecall Plus feladata.

5. Drága fix költséget generáló call center alkalmazás helyett /Avaya, CISCO/ SaaS megoldást javaslunk ügyfeleinknek, azaz a call center alkalmazást béreljük és annyit fizetünk érte, amennyit használjuk.

6. Hívásdíjak kedvezőbbek nálunk, mint a piacon, mivel nagy volument jelentünk a szolgáltatóknak így a percdíjaink kedvezőek.

7. Kevesebb házon belüli IT eszköz és emberi erőforrás szükséges a működtetéshez.

8. Az operátori bérköltség kevesebb alacsonyabb, mint házon belül.

9. Az egyes üzleti folyamatokat, megoldásokat adaptálni lehet más kampányokból. Nem kell minden üzleti folyamatot a nulláról kidolgozni.

10. LEAN módszertannal az üzleti folyamatokat rövidíteni, egyszerűsíteni lehet. Cégünk LEAN tanácsadója segít az optimális folyamat kidolgozásában.

11. Service to sales megoldások terén komoly tapasztalattal rendelkezünk, házon belül ezt a kompetenciát nem kell felépíteni. a S to S leírást lásd a call center kifejezések menüpont alatt.

Összességében garantált 30%-os költségcsökkentést el lehet elérni, ha kiszervezésre kerül a bejövő call center/contact center ügyfélszolgálat bármilyen nagyvállalati környezetben.

Válaszunk a kiszervezés ellenérveire:

1. Szakértelem ugyanannyi idő alatt kialakítható, mint házon belül. Sőt bizonyos szektorokon belül van már tapasztalt kezelő a Homecall Plus-ba.

2. IT rendszerek integrációját nagyvállalati környezetben tapasztalattal rendelkező stratégiai partnerünk végzi el.

3. Az érzékeny adatok, amelyek általában az ügyféladatok, a házon belüli serveren maradnak, nem kerülnek ki a cégből. (Private cloud).

Ügyfélszolgálat kiszervezése szolgáltatás tartalmazza:

Telefonos rendelésfelvételt,

helpdesk szolgáltatást,

élő chat funkciót,

közösségi média figyelést,

keresztértékesítés és értéknövelés bejövő hívás során.

Telefonos rendelésfelvétel

24/5 rendelés felvétel telefonon keresztül A nap 24 órájában hétköznap felvesszük az adott cég rendelését. A cég online rendelés felvételi felületén a rendelést terminálja operátorunk. A megbízó operátoraink számára oktatást tart az adott termékekről így szakértőként tudunk a telefonba felvenni az adott cég rendelését. Túlcsordulás kezelés Meglévő operátoraink közül van lehetőség egy kisebb csapatot kiképezni, akik tudják az adott cég rendelésfelvételét. Ha a cégben túl sok a telefonos rendelés és a házon belüli csapat nem tudja lekezelni a hívásokat, be tudjuk állítani a bejövő hívások között elsőként ezeket a hívásokat és meglévő operátoraink átmenetileg az rendelésfelvételt végzik. Ha lemegy a „roham” visszaállnak az eredeti hívásfogadás kampányra.

Főbb előnyök:

• Kék szám, zöld szám szolgáltatás,

• egyedi igények kiszolgálása IT fejlesztéssel,

• minden hívás rögzítésre kerül,

• egyéni részletes jelentés biztosítása.

Helpdesk szolgáltatás

Jellemzően informatikai helpdesk szolgáltatást nyújtunk, mely során a user jelzi a problémáját telefonon keresztül és az operátor az online rendszerben vagy orvosolja a problémát, pl.: lejárt jelszó módosítás vagy ticket-et nyit a hibáról, amit SLA megállapodás szerint meg kell majd oldani. Meglévő hibák bejelentéséről is tud tájékoztatást adni az általa látott online ticketing rendszer segítségével, amit a megbízó biztosít. Cégünk IT fejlesztői segítségével egyedi reportokat tudunk biztosítani a tevékenység monitorozásáról.

Service to sales szolgáltatás vállalása

Használja ki cégünk tudását és tapasztalatát a keresztértékesítés területén. Növelje cége bevételét és közben vásárlói hűségesebbek lesznek cégéhez. Munkatársaink tudják, hogy mikor kell aktívan hallgatni és az ideges ügyfelet is tudatos mindenre kiterjedő kommunikációval át lehet alakítani potenciális vásárlóvá. Növelje a meglévő megrendelés számát a keresztértékesítéssel, hiszen minden hívás potenciális vásárlást jelent cége számára. Tréningünk segítségével a bejövő hívások 10%-ánál eladás történhet. Ez a szám növelhető akár 20%-ig is.

Főbb előnyei:

• További rendelések

• Értékesítés növelése

• Tartós ügyfélkapcsolat építése

Közösségi média figyelés

Cégünk vállalja, hogy cégének közösségi médiában való megjelenése kontrollált és moderált legyen. Rögtön kezeli az esetleges negatív bejegyzéseket, moderálja az alkalomszerű csoportot és tereli a bejegyzőket a vásárlás irányába.

Élő chat funkció

Cégünk vállal élő chat kommunikációt a megbízó ügyfelei számára. Ha cége weboldalán szeretne chat funkciót az Ön cége, mi vállaljuk ezt a szolgáltatást.

10 ok, amiért érdemes élő chat funkciót adni ügyfeleink számára

1. Élő chat funkció 2009-ben még 30%-ban volt jelen az oldalakon, 2013-ban már ez az érték 52%.

2. Magas ügyfél-elégedettségi arányhoz vezet. Az ügyfelek 73%-a szereti ezt a szolgáltatást.

3. Magas elvárása van az ügyfeleknek a rendelkezésre állással kapcsolatban. A látogatók 30% -a először chatelni akar valakivel, mielőtt a brand-et megismerné részletesen.

4. Növeli a népszerűséget. 19% a fogyasztóknak a chat funkciót jelölte meg, mint elsődleges kommunikációs csatorna.

5. Költségcsökkentő tényező. Élő chat funkció díjazása kb. 15%-kal olcsóbb, mint telefonos szolgáltatás.

6. Növelni lehet az eladási konverziós rátát. 47%-a az online vásárlóknak szeret valakivel egyeztetni, mielőtt a végleges megrendelést, elfogadást megtenné.

7. Nagyobb termelékenység érhető el az élő chat funkcióval. A szolgáltatás komplexitásától függően lehet 1-től akár 10 ügyféllel szimultán chatelni.

8. Kevesebb kosár elhagyó lesz, ha van élő chat kapcsolat a vásárlás során. 21%-a vásárlóknak fogékony a proaktív chat megkeresésre és örülnek, ha van segítség számukra.

9. Bejövő hívás csúcsidők csökkennek. Élő chat funkció bevezetésével 12%-kal csökken a bejövő hívások forgalma.

10. Nagyobb lesz a rendelés értéke. Ha egy cég bevezeti az élő chat funkciót kb. 30%-kal megemelkedik a megrendelt termékek, vagy szolgáltatások értéke, nem a legolcsóbbat veszi a vásárló.

Kimenő call center szolgáltatások

Ügyfeleink

„Nyugdíjbiztosítás tájékoztatásunk annyira alapos és mindenre kiterjedő volt, hogy ajánlom a rokonaimnak is.”
Egy nyugdíjbiztosítást kötő ügyfelünk.

„Szeretek veletek dolgozni, mert őszintén elmondjátok a helyzetet, nincs mellébeszélés”
Call center szolgáltatást igénybe vevő ügyfél.

 

 

Ajánlatot kérek

Kérem, töltse ki az alábbi űrlapot és egy ingyenes ajánlatot kap Tőlünk. Hamarosan hívja Önt az ajánlattal kapcsolatban kollégánk.

Általános Szerződéses Feltételek

: 9 + 9 =

Homecall Plus

Kérem válasszon call center szolgáltatásaink közül!


valaszt

Biztosításkötés.hu

Lakosság számára biztosítási termékek közvetítése; elsősorban nyugdíjbiztosításokat ajánlunk ügyfeleink igényei szerint. www.biztosításkötés.hu


megnezem

HCP alkusz

Személyes tanácsadóink segítségével lakossági, KKV, nagyvállalat ill. az állam számára egyedi vagyon, felelősség, ÉPSZER biztosítások közvetítése alkuszi szerepkörben.


bovebben